Ki vagy te, Andi?

Író, tréner, társkereső coach vagyok,

a Szabad Vagyok Program megalkotója.

Friss topikok

Az már oké, hogy találkozunk, az is megvan, hogy mikor, már csak annyit kellene eldönteni, hogy hová menjünk. A legtöbb vakrandis számára - kortól függetlenül - éppen elég kényelmetlen már az első randi gondolata is, erre csak rátesz egy lapáttal a "hova?" kérdése.

Mire figyeljünk?

Lássuk, mik a főbb irányelvek az első randihely kiválasztásánál:

  • Ne válasszunk olyan tevékenységet/randihelyet, ahol nem lehet beszélgetni. Az első randi lényege, hogy megismerjük egymást és eldöntsük, lesz-e második. Éppen ezért ne menjünk moziba, színházba, salsa klubba.
    Erikát első randis jelöltje meglepetésként úgy gondolta, hogy a legmegfelelőbb helyszín egy táncház lesz (a fiú hobbi népitáncos volt). "Nagyon kellemetlenül éreztem magam - közöm sincs a népi zenéhez, és táncolni sem tudok, inkább csak ugráltam, mint egy bakkecske. Természetesen nem találkoztam többet a sráccal" - meséli.
  • Érdemes olyan helyet választani, ahol akkor is van miről beszélgetni, ha minden kötél szakad. Nincs is annál kínosabb, mint csendben feszengeni egymással szemben. Érdemes megpróbálni olyan helyszínt választani, ahol maga a helyszín is szolgáltat beszédtémát - ilyen lehet egy érdekesebb dekorációjú teázó, de akár egy dartsozós hely is. Jól jöhet, ha van olyan dolog, ami eltereli arról a tényről a figyelmet, hogy tulajdonképpen ti most párkeresési célból találkoztatok.
  • Ne menjünk olyan randihelyre, ahol muszáj a fizikai kontaktus. Mielőtt bárki rosszra gondolna - ne menjünk táncos szórakozóhelyre elsőnek. Roppant kínos lehet, ha nem tudjuk levakarni rólunk elsőrandis jelöltünk kezét. Még akkor se menjünk ilyen helyre, ha egyébként jó ötletnek tűnik (kép alapján, beszélgetések alapján).
  • Ne maradjunk kettesben. Ne üljünk be a kocsijába, ne menjünk fel egy kávéra és semmi olyanba ne menjünk bele az első randi alkalmával, ahol kettesben kellene maradni a jelölttel. Ha tetszik és ez kölcsönös, úgyis lesz még erre alkalom.
    Edit mesélte: "Hosszasan levelezgettünk, Skype, telefonok mire elhívott az első randira. Furcsa módon azonnal azt javasolta, hogy menjek fel hozzá, készít nekem vacsorát, és nézzünk meg egy DVD-t, egy olyan filmet amit már említett nekem korábban. Lehet, hogy régimódi vagyok, de nekem ez túl gyanús volt, nem mentem. Utána nem keresett, szóval jól tettem, valószínűleg csak "azt" akarta. :-("

 

Randizás Budapesten - randihely térkép

Pesten a legnagyobb favorit a Liszt Ferenc tér és a környékbeli teázók. A sokadik első randinál azonban ezek elég unalmassá válhatnak, sokszor roppant zsúfoltak, tele hozzánk hasonló randizókkal.

A Dívány.hu egy randihely térképet készített, ami arra tesz kísérletet, hogy még több ötletet adjon a társkeresőknek. A térképen nemcsak a helyszínek, de egy-egy rövid értékelés és a webcímek is láthatók.

Tudsz valami jó randihelyet?

Ha érdekelnek a leggyakoribb randi hibák, ingyenes segédletet találsz itt

 Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez


Címkék: szerelem randi szingli párkeresés hosnokblogok

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr661867505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eternity · http://eternity.blogter.hu 2010.03.29. 09:24:20

Egyik legkínosabb randimon a fickó úgy gondolta, hogy a legjobb ötlet, ha a Mekiben ülünk le beszélgetni.
Megkérdezte mit kérek - ásványvizet -, erre rendelt. Egyet. És semmi mást. Erre én két poharat kértem a kiszolgálótól. Ketten ittunk egy feles ásványvizet.
Hogy emellett még mi minden volt gááááz a csókában, azt majd legközelebb... :)

Szóval, szerintem 20 (16?) felett a Meki eleve nem oké. Fényár van és hangzavar, állandóan emberek mászkálnak el mellettünk, nem lehet nyugodtan beszélgetni.

Randi Andi · http://szabadvagyok.blog.hu 2010.03.29. 09:31:42

Sajnos hallottam már a Te Mekis sztoridhoz hasonlót, de ott legalább hamburgert és sültkrumplit is kapott az illető, nem csak ásványvizet...

ha ilyen helyre visz az illető, akkor vagy nem veszi elég komolyan a dolgot, vagy tényleg ennyire semmi érzéke az egészhez. Egyik esetben sem érdemes vele foglalkozni.

ciprus317 2010.03.29. 23:13:48

Kedves Randi Andi!

Szeretném jelezni, hogy az ingyenes letölthető ajándék, az öt végzetes randi hiba c.-ű a "Hogyan NE randizz"-on belül sajnos többszöri próbálkozásra sem hozott le semmilyen értelmes panelt, nem lehet kivenni belőle semmit. Kérem, nézz utánna mi lehet a baj. Köszönettel: ciprus317

Randi Andi · http://szabadvagyok.blog.hu 2010.03.30. 10:32:58

Szia ciprus317!

Most próbáltam, nekem működik - miután feliratkozol, egy aloldalra jutsz ahol a képre kattintva letöltheted a tanulmányt! Ha mégsem működne, akkor kérlek írj nekem, és elküldöm e-mailben: randiandi@szabadvagyok.com
süti beállítások módosítása