Ki vagy te, Andi?

Író, tréner, társkereső coach vagyok,

a Szabad Vagyok Program megalkotója.

Friss topikok

A kitartó társkereső

2010.08.25. 21:35

szerző: Randi Andi

Nemrég előadást tartottam, és a végén beszélgettem a jelenlévőkkel a társkeresésről. Rengeteg jó sztorit hallottam, de a leginkább motiváló számomra mégis az a fiatal nő volt, aki saját elmondása szerint mintegy három évnyi intenzív online társkeresés és randizás után találta meg a számára Igazit - jelenlegi férjét.

Három év!!! El tudod képzelni ezt a kitartást? El tudod képzelni, mennyi vicces, kínos, félresikerült randi fér bele három évbe?

"A végén már nem is mondtam semmit a szüleimnek és nem is mutattam be senkit - csak annyit közöltem, hogy majd ha megtalálom az Igazit, azt majd bemutatom." - mesélte a legkitartóbb társkereső, akivel valaha is találkoztam

Mi az az ár, amit Te hajlandó vagy megfizetni azért, hogy megtaláld a párod? Hajlandó vagy kicsit változtatni magadon, nyitni a világ felé? Hajlandó vagy alakítani a viselkedéseden? Hajlandó vagy kimozdulni és változtatni az életeden, hogy beleférjen a párod is? Hajlandó vagy három teljes évet rászánni a keresésre?

Melyik típusba tartozol?

  • Aki meg sem próbálja, csak siránkozik, és kifogást keres arra nézve, hogy neki miért nem működik a társkeresés,
  • vagy aki esetleg bátortalanul nekikezd, majd a negyedik randi után feladja,
  • vagy Te is képes vagy arra, hogy megdolgozz azért, amit (akit) szeretnél?

Igen, ez egy új koncepció: akárcsak a diplomáért, a karrierért, a társért is meg kell dolgozni. És meg is lehet: tudatosan, odafigyelve, rászánva az időt. Nem várhatsz az idők végezetéig a rózsaszín ködből véletlenül felbukkanó álomférfira, hogy elraboljon a szürke hétköznapokból!

Szóval, mennyire vagy kitartó?

Mik az eddigi legnagyobb eredményeid, és azokat mekkora kitartás árán érted el? Gondold végig. A tudatos társkereséshez kitartás kell. Mennyire jellemző ez rád? Könnyen feladod az álmaidat? Itt az ideje, hogy ezen változtass!

Határozd el, tűzd ki célul, hogy megkeresed és megtalálod a párod. Kerül, amibe kerül. Ha három évbe, akkor három évbe. Kár, hogy nem Te beszélgettél az említett nővel, mert tudnád, és éreznéd Te is, hogy megéri... :-)

 

Ha egy kis segítség és motiváció kell, és még nem olvastad volna az ingyenes "Társkeresés indul!" leckesorozatot, ide kattintva kérheted >>>


Címkék: társkereső kitartás érzelmi fitnesz

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr532247852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mangalaci 2010.08.31. 19:06:14

SZIASZTOK!ÉN FÉRFI VAGYOK.MOST 40 ÉVES VAGYOK.NAGYON KERESEM AZ IGAZIT EGY NŐT.LEGALÁBB 15 ÉVE ÉS TÖBB SZÓRAKOZÓHELYEN NEM TALÁLTAM MEG.BÁR MOST NAGYON NEHÉZZ NŐT TALÁLNI,AKI NAGYON KOMOLYAN VESZIK,DE A NŐK INKÁBB FÉLNEK VALAMITŐL ANYAGI GONDJAIBA ÉS A BECSŰLETSÉGBE HŰSÉGBE IS.ÉN ÖNSZINTE VAGYOK AZ INTERNETES TÁRSASKERESÉSBEN IS NAGYON NEHÉZZ ELGOGATNI.ÉN MEGTENNÉM,DE ŐK RAJTUK MÚLIK ,NEKEM IS MÚLIK.SOK IDŐ KELL AHOZZ,HOGY ISMERKEDJÜK MEG,HA TÉNYLEG AKKAR VALAMIT,HOGY JÓ LEGYEN A KAPCSOLATI VISZONY AKÁR LEVELEZÉSBEN IS.ÉN AKKOR TUDNÁM ELGOATNI MIT SZERETNE ÉS ÉN MIT SZERETNÉK.EZ NEKEM IS FONTOS,DE NEHÉZ LESZ IDŐKÉN.ÉN PÉNZ NEM AJÁLOK SENKINEK,MERT ÉN ROKKANNYUGDIJAS VAGYOK. MÉG EZZEN AZ OLDALON SEM. ÉN ARRA KÉREM ÖNÖKET HA EGY NŐ ÉRTEKLŐDIK LEGALÁBB 28 ÉVESTŐL 35 KORIG ITT AZ E-MAIL CIM:{mangalaci@citromail.hu}ÉS HA KÉPET KÜLDENEK AZ IS JÓ.KÖSZÖNÖM ELŐRE!SZIASZTOK :MANGA LÁSZLÓ!

Bea121 2010.09.22. 11:26:18

Egyszerűen nem értem. Miért csak nőknek szól ez a tréning? Miért csak a nők akarnak mindent elkövetni? Készüljünk fel a randira? Miért csak mi foglalkozunk vele, hogy mi tetszik, vagy mi a fontos egy férfinak? Csak nekünk kell megfelelni? A férfiak semmit nem követnek el. Szerintem a későbbieket tekintve, ez nem visz jó irányba. Egyre több a talpraesett, tudatos, vonzó, megfelelni akaró nő, és egyre több a nemtörődöm, elkényeztetett, viselkedni nem tudó férfi.

Randi Andi · http://szabadvagyok.blog.hu 2010.09.23. 11:32:23

Kedves Bea!

Nem igaz, hogy a férfiak nem igyekeznek!
Az én programom nőknek szól, de számos program van férfiak számára is. Sőt - hozzám is sok férfi jelentkezik pedig kifejezetten nőknek íródott a Szabad Vagyok és ezt mindenhol kommunikálom is. Ettől függetlenül jelentkeznek a 8 hetes online kurzusra, sőt jönnének a Társkereső Műhelyekre is és rendre megírják ők is társkeresési problémáikat, kérdéseiket.
A társkeresésnél a siker érdekében egyáltalán nem káros, ha mi nők minden tőlünk telhetőt megteszünk - pl, önbizalomnövelés, randikon megfelelő hozzáállás stb. A Szabad Vagyok erről szól. Nyilván sokkal könnyebb a társkeresési bakijainkat és rossz tapasztalatainkat egy az egyben a férfiak számlájára írni, de én nem szeretem a sztereotípiákban gondolkodást, és azt az áldozati hozzáállást, mely szerint "szegény nők mindent megtesznek, de azok a gonosz férfiak rendre kibabrálnak velük". Én a felelősség vállalásában hiszek és tudom, hogy a férfiak csendes többsége ugyanolyan érzelmi biztonságra és boldog párkapcsolatra vágyik, mint a nők.
Uraim, cáfoljanak meg! :-)
süti beállítások módosítása