Ki vagy te, Andi?

Író, tréner, társkereső coach vagyok,

a Szabad Vagyok Program megalkotója.

Friss topikok

Sok-sok levelet kapok az olvasóimtól, de a legutóbbi különösen kedves volt a szívemnek. 40-50 felett ugyanis egyre nehezebbnek érzik a nők a társkeresést, öröm tehát, ha ebből a korosztályból is sikerélményekről számolnak be nekem.
Kedves Andi!
Bizonyára meglepődsz, hogy jelentkezek, de máris jó híreim vannak!!!
Hála útmutató e-mailjeidnek, tegnap hazafelé az egyik bevásárlóhelyen megismerkedtem valakivel.
Ez tulajdonképpen azért is meglepő, mert csak enyhén rápillantottam, majd rámosolyogtam - Ő visszanézett rám többször is, de már a kijáratnál megvárt és utánam jött a buszmegállóba, s végül megszólított. Miért érdekes ez? Azért, mert 16 éve váltam el, s azóta csak olyanok szólítottak meg, akik kéregettek, vagy információt kértek tőlem!!! Ezért is hiszek Neked, mert a mostani kisugárzásom végre más irányt vett!!! Jó érzéssel tölt el, nem tagadom.
Üzenném minden sorstársamnak, hogy 55 éves szélfútta frizurával (edzés után kissé csapzottan) se kisminkelve, se kiöltözve nem voltam, és mégis - ami megfogta, az a kedves mosolyom volt! Azóta már bemutatkozás, telefonszámcsere és újabb időpontegyeztetés is volt. Sőt, figyeltem mennyire érdeklődő, hogy nem csak magáról beszél-e, szemembe néz-e, stb.- alkalmazva útmutatásaidat.
Mindezt azért írom, mert a sok energia amit belefektettél ebbe az ügybe,  pici lelkiismeretfurdalással fűszerezve magával ragadott, s - bár még nem teljesen egészségesen - de próbára mertem magam tenni.
Remélem, még a tölcsérelv alkalmazására is sikerül sort kerítenem, ezzel búcsúzom, s amint új híreim lesznek, megírom.
Lesz belőle kapcsolat? Netalán házasság? Ki tudja. De 16 év után nem rossz, nem igaz? Sikerélmény a javából!

Büszke vagyok arra, hogy a nőket segíthetem abban, hogy több önbizalommal és nagyobb hatékonysággal álljanak hozzá a társkereséshez!

Ha még nem jelentkeztél volna, itt megteheted - kérd az ingyenes "Társkeresés indul!" modult ide kattintva!


Címkék: levél felett társkeresés 50

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr292071526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marika1212 2010.06.10. 14:48:27

LEGYEN SZERECSÉJE HOZÁ ÉS SOK BOLDOGSÁGOT TALÁLJANK EGYMÁSBAN GRATULÁLOK ELEKRÖL MARIKA IDEGENKÉTIS

Leona51 2010.08.10. 17:51:27

Kedves Andi!
Olvasom az emailekben küldött jó tanácsaidat, nagyon tetszik.
Adj tanácsot. Egy társkeresőn összeismerkedtem egy nagyon hozzám való férfival.Egy hónapig napi szinten beszélgettünk, minden klassz volt,komoly családi akadályok merültek fel mindig a találkozó létrejöttével, és tegnapelőtt megérkezett. Ne ítélj el, amit írok, de nagyon nagyon csúnya arcú, nálam pár centivel kisebb férfi jelent meg,eszméletlen intelligenciával, vonzó személyes tulajdonságokkal, s egyszerűen nem tudok azonosulni a látvánnyal.Hogy lehet ilyen dolgot megmondani, hiszen szegény nem tehet róla?

Randi Andi · http://szabadvagyok.blog.hu 2010.08.11. 09:20:40

Kedves Leona!

A társkeresés egy olyan folyamat, amelyben nagyon kell vigyázni arra, hogy ne sértsük meg egymás érzéseit és főleg ne az önbecsülését.

Én úgy gondolom, hogy azt nem lehet megmondani valakinek, hogy "ronda vagy", mert nem elég, hogy nem kell neked, még földbe is döngölöd ezzel. Mindig azon kell gondolkozni, hogy Neked vajon mi esne a legkevésbé rosszul. Én hiszek abban, hogy a kegyes hazugságok sokszor segíthetnek és a nyers őszinteség nem mindig helyénvaló.

Ha az történt, hogy más képet küldött magáról, és füllentett az adatait (magasságot) illetően, akkor meg lehet neki mondani, hogy másra számítottál. Ha nem ez történt, akkor elég csak annyit mondani, hogy "nem érzed a szikrát", "fantasztikusat beszélgettetek, de részedről nem hiszed, hogy ebből több lesz", ésatöbbi.

Nagyon fontos, hogy az online ismerkedési szakaszban tényleg csak ismerkedés legyen és ne ott kezdjétek el flörtölgetni meg a közös jövőtöket tervezni amíg még nem találkoztatok élőben. Ez olyan hiba, amit rengetegen elkövetnek sajnos.

Leona51 2010.08.11. 16:00:56

Köszönöm,megadtad a "kezdő lökést".Ezt fogom tenni.
Sajnos az ismerkedési szakaszban tényleg csak ismerkedés zajlott, az előírás-tanács szerint, s nem várt családi akadályok (az idős édesapa betegsége)merültek fel a legelső találkozó megtételében, egy hónap múlva találkoztunk élőben.Nem hazudott a paramétereit illetően, azt is mondta, "nem vagyok az ideálod",de nem figyeltem kellően erre, eszméletlenül vonzott a lelke, az intelligenciája, aki megérti végre, amit mondok. Az egy hónap arra viszont nagyon sok volt, hogy megkedveltük egymás lelkét, sajnos ő rajong értem, ezért fáj a dolog most. Soha nem csinálok ilyen hosszú ismerkedést, lutri!!! A fénykép és ezt mindenkinek ajánlom, nem mindig adja vissza a valóságot.
süti beállítások módosítása