Ki vagy te, Andi?

Író, tréner, társkereső coach vagyok,

a Szabad Vagyok Program megalkotója.

Friss topikok

Az 50 éves menyasszony

2010.05.30. 09:27

szerző: Randi Andi

Mennyit számít a kor a társkeresésnél? Mi köze a statisztikáknak hozzád?

Rengeteg nő ír nekem, hogy ő már túl öreg a társkereséshez. Persze közben biztosan reménykedik, hogy talán mégsem, különben nem olvasná a Szabad Vagyok "Társkeresés indul!" ingyenes modulját :-)

Lényeg a lényeg: már a negyvenesek is arról panaszkodnak, hogy ők már "kifutó széria". A helyzet az, hogy ha úgy tekintesz magadra, mint kifutó szériára, tehát magadat ennyire értékeled, akkor sajnos a külvilág is annak fog látni.

Nem győzöm eléggé hangsúlyozni az érzelmi fittség fontosságát. Ez az érzelmi állapot és felkészültség, amely pozitív hozzáállást ad és ellenállóképességet a kudarcokkal szemben.

Igen, statisztikailag annál nehezebb társra találni, minél idősebb valaki. Na de a statisztika az átlagot mutatja, márpedig Te miért döntenél úgy, hogy az átlag maradsz?

Az átlag az égvilágon semmit nem tesz azért, hogy társra találjon, csak ül otthon és várja a herceget, tehát azzal, hogy Te ezt olvasod, máris megtettél egy apró lépést, és máris nem tartozol a statisztikába. Ilyen egyszerű! Szóval hagyjuk már ezeket a kifogásokat, és kezdjünk el nekiállni és tudatosan megtalálni Őt!

A mai bejegyzésem kissé személyes jellegű. Pénteken sokat gondoltam a Szabad Vagyok olvasóira, azokra, akik saját elmondásuk szerint túlkorosak már a társkereséshez. Pénteken vettem részt ugyanis a leckékben is emlegetett ismerősöm, barátnőm, az 50 éves menyasszony esküvőjén. :-)

Nem volt nagy lagzi, de meghitt volt, az már biztos. A menyasszony is és a vőlegény is (szintén ötvenes) nagyon izgultak, ahogy álltak a közjegyző előtt várva arra, hogy végre kimondhassák az "igen-t". Egy éve jöttek össze, és fél év után megvolt az eljegyzés. A násznép tagjaként mosolyogva néztem, ahogy meggyújtják a közös életet jelképező gyertyát. Régről ismertem a menyasszonyt, és őszintén szólva, én sem hittem annak idején, hogy ilyen "idős" korban is meg lehet találni azt az embert, akivel boldogok lehetünk. Ő azonban szerencsére sosem volt az az aggódós típus, és mindig optimistán állt a társkeresés témájához. Azóta persze utánanéztem a statisztikáknak is, és tudom, hogy ilyen "idős" korban is nagyon is lehetséges az, hogy valaki megtalálja a párját.. A szertartás után kifaggattam a közjegyzőt, aki azt mondta, hetven éves menyasszonyok és vőlegények is felkeresik!

Egy esküvő már csak esküvő, akárhány éves is az ember, mint ahogy kortól függetlenül lehet fülig szerelmes bárki, dacára az elrontott kapcsolatoknak és a csalódásoknak. Már ha hisz benne, és engedi, hogy megtörténjen a csoda. Persze, ha tesz is érte, hogy megtörténjen, még jobb :-)

 

Tegyél érte annyit, hogy feliratkozol az ingyenes "Társkeresés indul!" modulra (ha eddig még nem lennél feliratkozva)!


Címkék: társkereső menyasszony párkereső hosnokblogok

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr772041634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sarkadi Kriszta · http://igazabolszerelem.hu 2010.06.01. 22:43:09

Kedves Andi!

Csak alátámasztani tudom, amiről írsz. 45 évesen úgy érzem, egyre szebb és egyre vonzóbb vagyok, és a szerelem szempontjából is életem egyik legizgalmasabb időszakát élem. Kifejezetten azt érzem, hogy számtalan új élmény vár még rám, ezért örömmel kísérletezem mindenféle, számomra ismeretlen dologgal.

Nagy szeretettel ajánlom Marianne Williamson: A csodák kora című könyvét. Kifejezetten a 40-50-60 éves korosztálynak szól, és arról ír rendkívül inspirálóan, hogy miért épp ezekben az években kezdődik el a csodák kora. Én már megtapasztaltam ...

Szeretettel,

Kriszta

Randi Andi · http://szabadvagyok.blog.hu 2010.06.10. 12:51:34

Kedves Kriszta!

Nagyon köszönöm ezt a bejegyzést, és gratulálok a honlapodhoz is!

Üdvözlettel,

Randi Andi
süti beállítások módosítása