Ki vagy te, Andi?

Író, tréner, társkereső coach vagyok,

a Szabad Vagyok Program megalkotója.

Friss topikok

A nők sokkal inkább szenvednek önbizalomhiányban, mint a férfiak. Ez derült ki egy nürnbergi friss tanulmányból, amely ugyan a német nőkre vonatkozott, de úgy vélem, tanulságos itt, Magyarországon is.

A kutatás szerint a német nők ötöde, a férfiaknak pedig a hetede nem hisz magában. Félnek a kudarctól, a kritikától és nincsenek megelégedve az alakjukkal sem. Hiába érnek el sikereket, nem érzik magukat sikeresnek. Sokszor már-már betegesen aggódnak azon, hogy mások mit fognak róluk mondani. A német nők 33%-a nem tudja kezelni a kritikát, és teljesen lesújtja bármiféle bírálat. Ugyanez a férfiaknak 23%-ra jellemző.  (forrás: Mixonline)

A fenti arányok és százalékok Európa legtöbb országában megállják a helyüket.

És hogy mi köze mindennek a sikeres társkereséshez? Igen, eltaláltad: a sikeres társkeresés egyik legfontosabb eleme, leglényegesebb hozzávalója az önbizalom.

Hiszen mivel is kell megküzdeni a társkeresési folyamat során?

  • Először is, a kudarcokkal. Nem jelöl vissza, nem ír vissza, nem hív fel az első randi után, elmarad a második találkozó.
  • Másodszor, a kritikákkal is meg kell küzdeni. "Nem illünk össze", "Nem ilyet képzelek magam mellé", "Kicsit túl nagydarab vagy nekem" és társaik.
  • Harmadszor pedig (és ez a legnehezebb), saját magunkkal: "öreg vagyok", "kövér vagyok", "csúnya vagyok".

A kutatás szerint teháta nők 20%-a küzd a fentiekkel. (Szerintem még ennél is több, legalábbis ha összeszámolom az önbizalomhiányos nőket a baráti körömből).

Te vajon benne vagy ebben a 20%-ban?

Te is szenvedsz a fentiektől? Gyere és nézd meg magadnak a Társkeresés Kalauz önbizalomról és Érzelmi Fitneszről szóló leckéit!

Élőben a Társkereső Műhelyeken is találkozhatunk!

 

Tarts velünk! Jelentkezés itt. Szeretettel várlak!

 

Ha még nem olvastad volna és társkereső vagy, Neked írtam a "Társkeresés indul!" ingyenes leckéit - ezeket itt kérheted.


Címkék: társkeresés kitartás érzelmi fitnesz társkereső műhely

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szabadvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr652312297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása